Οδηγίες δημιουργίας λογαριασμού, ξεκινώντας από τα βασικά στοιχεία βαδίζοντας στις πιο προχωρημένες συμβουλές και κόλπα.
“Η απλότητα είναι η απόλυτη πολυπλοκότητα” – Αυτή είναι η αρχή που εφαρμόζουμε σε ό, τι κάνουμε στο Magenda. Το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μας δαπανάται καθιστώντας το Magenda απλό, με στόχο να το κάνουμε το πιο φιλικό, στη χρήση, λογισμικό στον κόσμο! Καθώς εμείς εστιάζουμε στο πως να διευκολύνουμε την καθημερινότητά σας, εσείς μπορείτε να εστιάσετε σε αυτό που κάνετε καλύτερα και να προσφέρετε νέες εμπειρίες στους πελάτες σας. Συνιστούμε να αφιερώσετε χρόνο για να εξερευνήσετε το σύστημα μας και να κάνετε πολλές δοκιμές. Μην ανησυχείτε, δεν μπορείτε να σπάσετε τίποτα! Εδώ έχουμε απαριθμήσει βασικά άρθρα για να σας βοηθήσουμε να ρυθμίσετε σωστά τον λογαριασμό σας.
Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσθέσει το ωράριο λειτουργίας έτσι ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν και να μπορούν να προγραμματίσουν ένα ραντεβού.
Αφού εισαχθείς στον Magenda λογαριασμό σου, μπορείς με πάρα πολύ εύκολο τρόπο να ενημερώσεις το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης σου με τρία απλά βήματα:
Η προσθήκη μελών του προσωπικού, σας δίνει τη δυνατότητα να αναθέσετε υπηρεσίες στους σωστούς υπαλλήλους.
Για να επιτρέψετε στους πελάτες σας να πραγματοποιούν κρατήσεις με την επιχείρησή σας, θα χρειαστεί να εισάγετε προσωπικό ενεργό για κρατήσεις, ώστε να είναι διαθέσιμα να πραγματοποιούν τις υπηρεσίες σας. Αυτό το άρθρο θα σας δείξει επίσης πώς μπορείτε να ορίσετε της ώρες εργασίας κάθε μέλους του προσωπικού καθώς και πώς να επιλέξετε ποιες υπηρεσίες μπορούν να παρέχουν.
Ακολουθεί ανάλυση των βημάτων:
Προκειμένου να έχετε online διαθεσιμότητα των υπηρεσιών σας θα πρέπει να ρυθμίσετε το ωράριο εργασίας του προσωπικού.
Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσθέσει υπηρεσίες έτσι ώστε οι πελάτες να είναι σε θέση να προγραμματίσουν ραντεβού.
Όταν συνδεθείτε στο λογαριασμό Magenda, θα παρατηρήσετε δύο κατηγορίες υπηρεσιών και τέσσερις υπηρεσίες επίδειξης. Είναι εξαιρετικά απλό και προσαρμόσιμο ώστε να προσθέτουμε και να τροποποιούμε υπηρεσίες. Σημαντικό είναι το δεν υπάρχουν όρια για τον αριθμό των υπηρεσιών που μπορείτε να προσθέσετε.
Το πρώτο βήμα για την προσθήκη μιας υπηρεσίας είναι η δημιουργία μιας κατηγορίας υπηρεσιών πατώντας το κουμπί «Προσθήκη Κατηγορίας». Τις υπάρχουσες demo κατηγορίες μπορείς να τις επεξεργαστείς απλά πατώντας πάνω στην ονομασία τους.
Τώρα που έχετε δημιουργήσει τις ομάδες υπηρεσιών, ήρθε η ώρα να προσθέσετε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό:
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Οι υπηρεσίες είναι το πρώτο πράγμα που επιλέγουν οι πελάτες όταν προγραμματίζουν ένα ραντεβού στο διαδίκτυο, οπότε είναι σημαντικό να τις διατηρήσετε σωστά δομημένες στο τιμοκατάλογό σας.
Οι εκπτώσεις επιτρέπουν την εύκολη εφαρμογή κατά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας και διασφαλίζουν την καλύτερη παρακολούθηση των αναφορών.
Κατά την ολοκλήρωση της πώλησης για τους χρήστες σας και την αναγγελία τιμολογίου, ενδεχομένως, να επιθυμείτε να εφαρμόσετε μια έκπτωση, όπως μια φοιτητική έκπτωση , μια έκπτωση για νέο πελάτη ή ένα διαφημιστικό ποσό αξίας 10 €.
Ακολουθήστε αυτά τα βήματα σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης των απεριόριστων, προσαρμόσιμων τύπων έκπτωσης:
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Οι εκπτώσεις δεν θα πρέπει να εφαρμόζονται ποτέ αυτόματα σε καμία υπηρεσία. Θα χρειαστεί να εφαρμόσετε την έκπτωση στο σημείο πώλησης.
Η ομάδα του Magneda θεωρεί πολύ σημαντικό κομμάτι για την σωστή λειτουργία της επιχείρησης των διακριτών ρόλων μεταξύ των εργαζομένων.
Γι’ αυτό δίνει την δυνατότητα στον διαχειριστή να καθορίσει τους ρόλους του προσωπικού για να επιτύχει την καλύτερη δυνατή διαχείριση της επιχείρησης.
Έχουν δημιουργηθεί τέσσερις κατηγορίες\επίπεδα χρήσης:
Η σχέση που δημιουργείται με τους πελάτες καθορίζει το βαθμό επιτυχίας μιας επιχείρησης.
Το Magenda μέσω τις αποστολής αυτοματοποιημένων υπενθυμίσεων στόχο έχει να διευρύνει τη σχέση του πελάτη με την επιχείρησής σας κάνοντας τον να νιώθει συνεχώς μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Τα μηνύματα αυτά θα αποσταλούν αφού έχετε επιλέξει με ποιον τρόπο θα επικοινωνείτε με τον εκάστοτε πελάτη. Για να λάβει αυτόματη ενημέρωση κάποιος πελάτης, θα πρέπει να έχει επιλεγεί στην καρτέλα του μία από τις επιλογές «Ενημέρωση με Email» ή «Ενημέρωση με SMS».
Το ψηφιακό μέλλον είναι τώρα δίπλα σου μέσω του Magenda. Δώστε στους πελάτες σας την ευκαιρία να κλείνουν online τα ραντεβού τους, βελτιστοποιώντας την εξυπηρέτησή τους αλλά και την εμπειρία τους με σας.
Μέσω των πανίσχυρων widgets του Magenda δεχτείτε κρατήσεις μέσω του ιστότοπού σας , του Facebook και οποιασδήποτε πλατφόρμας διαφήμισης.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όταν γίνετε η δημιουργία των υπηρεσιών στο μενού εισαγωγής στοιχείων έχουμε μία σημαντική ρύθμιση που δίνει την δυνατότητα επιλογής των υπηρεσιών που θέλουμε στην διαδικτυακή μας παρουσία.
Κατευθυνθείτε στο κεντρικό μενού πλοήγησης και κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις>Υπηρεσίες>Επεξεργασία υπηρεσίας . Επιλέγετε να είναι διαθέσιμη η υπηρεσία για online κρατήσεις και ήσαστε έτοιμοι για κρατήσεις μέσω διαδικτύου.