Οδηγίες δημιουργίας λογαριασμού

Οδηγίες δημιουργίας λογαριασμού, ξεκινώντας από  τα βασικά στοιχεία βαδίζοντας στις πιο προχωρημένες συμβουλές και κόλπα.

“Η απλότητα είναι η απόλυτη πολυπλοκότητα” – Αυτή είναι η αρχή που εφαρμόζουμε σε ό, τι κάνουμε στο Magenda. Το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μας δαπανάται καθιστώντας το Magenda  απλό, με στόχο να το κάνουμε το πιο φιλικό, στη χρήση, λογισμικό στον κόσμο! Καθώς εμείς εστιάζουμε στο πως να διευκολύνουμε την καθημερινότητά σας, εσείς μπορείτε να εστιάσετε σε αυτό που κάνετε καλύτερα και να προσφέρετε νέες εμπειρίες στους πελάτες σας. Συνιστούμε να αφιερώσετε χρόνο για να εξερευνήσετε το σύστημα μας και να κάνετε πολλές δοκιμές. Μην ανησυχείτε, δεν μπορείτε να σπάσετε τίποτα! Εδώ έχουμε απαριθμήσει βασικά άρθρα για να σας βοηθήσουμε να ρυθμίσετε σωστά τον λογαριασμό σας.

Βασικές οδηγίες για λειτουργία λογαριασμού:

  • Εισάγετε ωράριο λειτουργίας
  • Εισάγετε τα μέλη του προσωπικού
  • Προσθήκη υπηρεσιών
  • Προσθήκη φόρων
  • Εισάγετε είδη εκπτώσεων

Προχωρημένες οδηγίες για λειτουργία λογαριασμού:

  • Δικαιώματα χρηστών
  • Αποστολή αυτοματοποιημένων υπενθυμίσεων πελατών
  • Ενεργοποιήστε τις online κρατήσεις

Εισάγετε ωράριο λειτουργίας

Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσθέσει το ωράριο λειτουργίας έτσι ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν και να μπορούν να προγραμματίσουν ένα ραντεβού.

Πως να εισάγετε το ωράριο λειτουργίας;

Αφού εισαχθείς στον Magenda λογαριασμό σου, μπορείς με πάρα πολύ εύκολο τρόπο να ενημερώσεις το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης σου με τρία απλά βήματα:

  1. Στο κεντρικό μενού πλοήγηση της εφαρμογής θα βρεις το κουμπί Ρυθμίσεις> Ωράριο λειτουργίας
  2. Πήγαινε στην κολώνα «Ημέρα» και επέλεξε κάνοντας κλικ στο check box, τις ημέρες λειτουργίας της επιχείρησης
  3. Διάλεξε ωράριο λειτουργίας. Η εφαρμογή δίνει την ελευθερία σπαστού ωραρίου.

Εισάγετε τα μέλη του προσωπικού

Η προσθήκη μελών του προσωπικού, σας δίνει τη δυνατότητα να αναθέσετε υπηρεσίες στους σωστούς υπαλλήλους.

Πώς να προσθέσετε προσωπικό ενεργό για ραντεβού

Για να επιτρέψετε στους πελάτες σας να πραγματοποιούν κρατήσεις με την επιχείρησή σας, θα χρειαστεί να εισάγετε προσωπικό ενεργό για κρατήσεις, ώστε να είναι διαθέσιμα να πραγματοποιούν τις υπηρεσίες σας. Αυτό το άρθρο θα σας δείξει επίσης πώς μπορείτε να ορίσετε της  ώρες εργασίας κάθε μέλους του προσωπικού καθώς και πώς να επιλέξετε ποιες υπηρεσίες μπορούν να παρέχουν.

Ακολουθεί ανάλυση των βημάτων:

1. Εισαγωγή νέου μέλους του προσωπικού που είναι διαθέσιμο για κρατήσεις.

 

  1. Από τη κεντρική γραμμή πλοήγησης πατήστε το κουμπί Ρυθμίσεις> Εργαζόμενοι.
  2. Πατήστε το πράσινο κουμπί «Προσθήκη Εργαζομένου».
  3. Καταχωρίστε το όνομα του μέλους του προσωπικού και οποιεσδήποτε άλλες λεπτομέρειες που μπορεί να είναι χρήσιμες. Όλα τα πεδία είναι προαιρετικά εκτός από το όνομα και το email.
  4. Για την επιλογή των υπηρεσιών που θα είναι διαθέσιμο το συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού πατάμε το κουμπί «Σχετιζόμενες Υπηρεσίες» και επιλέγουμε τις υπηρεσίες.
  5. Μόλις ολοκληρωθεί η συμπλήρωση των στοιχείων κάνετε κλικ στην επιλογή «Αποθήκευση Αλλαγών».

2. Ρύθμιση του ωραρίου εργασίας

Προκειμένου να έχετε online διαθεσιμότητα των υπηρεσιών σας θα πρέπει να ρυθμίσετε το ωράριο εργασίας του προσωπικού.

  1. Από τη κεντρική γραμμή πλοήγησης πατήστε το κουμπί Ρυθμίσεις> Εργαζόμενοι και επιλέξτε την «Ωράριο Εργαζομένων»
  2. Επιλέξτε ένα από τα λευκά κενά πλαίσια για να εφαρμόσετε τις επιθυμητές ώρες εργασίας
  3. Ορίστε αν το συγκεκριμένο ωράριο θέλετε να επαναλαμβάνεται ή να μην επαναλαμβάνεται εβδομαδιαίως
  4. Μόλις ολοκληρωθεί η συμπλήρωση των στοιχείων κάνετε κλικ στην επιλογή «Αποθήκευση Αλλαγών»

Προσθήκη υπηρεσιών

Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσθέσει υπηρεσίες έτσι ώστε οι πελάτες να είναι σε θέση να προγραμματίσουν ραντεβού.

Πώς να προσθέσετε υπηρεσίες

Όταν συνδεθείτε στο λογαριασμό Magenda, θα παρατηρήσετε δύο κατηγορίες υπηρεσιών και  τέσσερις υπηρεσίες επίδειξης. Είναι εξαιρετικά απλό και προσαρμόσιμο ώστε να προσθέτουμε και να τροποποιούμε υπηρεσίες. Σημαντικό είναι το δεν υπάρχουν όρια για τον αριθμό των υπηρεσιών που μπορείτε να προσθέσετε.

Το πρώτο βήμα για την προσθήκη μιας υπηρεσίας είναι η δημιουργία μιας κατηγορίας υπηρεσιών πατώντας το κουμπί «Προσθήκη Κατηγορίας». Τις υπάρχουσες demo κατηγορίες μπορείς να τις επεξεργαστείς απλά πατώντας πάνω στην ονομασία τους.

  1. Από την κεντρική γραμμή πλοήγησης, μεταβείτε στο κουμπί Ρυθμίσεις> Υπηρεσίες > Προσθήκη Κατηγορίας υπηρεσιών που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία του πίνακα το πράσινο κουμπί.
  2. Προσθέστε το όνομα ομάδας (π.χ. μαλλιά, μασάζ, personal training) και επιλέξτε τον αύξων αριθμό κατηγορίας υπηρεσιών. Ο αύξων αριθμός είναι σημαντικός καθώς είναι αυτός που καθορίζει την σειρά των κατηγοριών που είναι ορατή στους πελάτες σας κατά την online κράτηση.
  3. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

Τώρα που έχετε δημιουργήσει τις ομάδες υπηρεσιών, ήρθε η ώρα να προσθέσετε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό:

  1. Επιλέξτε το εικονίδιο Νέα υπηρεσία για την προσθήκη υπηρεσίας.
  2. Προσθέστε το όνομα της υπηρεσίας, ορίστε έναν κωδικό υπηρεσίας, τον αύξοντα αριθμό, τη διάρκεια και τη λιανική τιμή.
  3. Θέστε το προσωπικό που θα είναι διαθέσιμο για την συγκεκριμένη υπηρεσία
  4. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση Αλλαγών


ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Οι υπηρεσίες είναι το πρώτο πράγμα που επιλέγουν οι πελάτες όταν προγραμματίζουν ένα ραντεβού στο διαδίκτυο, οπότε είναι σημαντικό να τις διατηρήσετε σωστά δομημένες στο τιμοκατάλογό σας.

Εισάγετε ήδη εκπτώσεων

Οι εκπτώσεις επιτρέπουν την εύκολη εφαρμογή κατά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας και διασφαλίζουν την καλύτερη παρακολούθηση των αναφορών.

Πώς να δημιουργήσετε  τύπους έκπτωσης

Κατά την ολοκλήρωση της πώλησης για τους χρήστες σας και την αναγγελία τιμολογίου, ενδεχομένως, να επιθυμείτε να εφαρμόσετε μια έκπτωση, όπως μια φοιτητική έκπτωση , μια έκπτωση για νέο πελάτη ή ένα διαφημιστικό ποσό αξίας 10 €.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης των απεριόριστων, προσαρμόσιμων τύπων έκπτωσης:

 

  1. Από το κεντρικό μενού πλοήγησης, κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις> Εκπτώσεις. Κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί «Προσθήκη Έκπτωσης» ώστε να προσθέσετε μια νέα έκπτωση.
  2. Εφαρμόστε το όνομα έκπτωσης μαζί με την τιμή έκπτωσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε μια ποσοστιαία έκπτωση (π.χ. 15%) είτε μια σταθερή έκπτωση (π.χ. 5€)
  3. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση Αλλαγών


ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Οι εκπτώσεις δεν θα πρέπει να εφαρμόζονται ποτέ αυτόματα σε καμία υπηρεσία. Θα χρειαστεί να εφαρμόσετε την έκπτωση στο σημείο πώλησης.

Δικαιώματα χρηστών

Η ομάδα του Magneda θεωρεί πολύ σημαντικό κομμάτι για την σωστή λειτουργία της επιχείρησης των διακριτών ρόλων μεταξύ των εργαζομένων.

Γι’ αυτό δίνει την δυνατότητα στον διαχειριστή να καθορίσει τους ρόλους του προσωπικού για να επιτύχει την καλύτερη δυνατή διαχείριση της επιχείρησης.

Έχουν δημιουργηθεί τέσσερις κατηγορίες\επίπεδα χρήσης:

  1. Υπάλληλος
  2. Υπεύθυνος
  3. Διαχειριστής
  4. Custom

 

  1. Κατευθυνθείτε στο κεντρικό μενού πλοήγησης και κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις>Ρόλοι-Επίπεδα Πρόσβασης εκεί μπορείτε να ορίσετε το επίπεδο δικαιωμάτων ανά κατηγορία χρήσης.
  2. Κατόπιν, στις Ρυθμίσεις>Εργαζόμενοι δεξιά κάνοντας κλικ στον κέρσορα επεξεργασίας κάθε εργαζομένου έχετε την δυνατότητα επιλογής Ρόλου-Επιπέδου χρήσης
  3. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση Αλλαγών

Αποστολή αυτοματοποιημένων υπενθυμίσεων πελατών

Η σχέση που δημιουργείται με τους πελάτες καθορίζει το βαθμό επιτυχίας μιας επιχείρησης.

Το Magenda μέσω τις αποστολής αυτοματοποιημένων υπενθυμίσεων στόχο έχει να διευρύνει τη σχέση του πελάτη με την επιχείρησής σας κάνοντας τον να νιώθει συνεχώς μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης.

  1. Κατευθυνθείτε στο κεντρικό μενού πλοήγησης και κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις>Ρυθμίσεις Υπενθυμίσεων
  2. Διαθέτετε ένα μενού τριών επιλογών:
  • Ώρα έναρξης: επιλέγετε την ώρα που θα ξεκινήσει η αποστολή των μηνυμάτων. ( Καλό θα ήταν να μην έχετε πολύ βραδινές ώρες καθώς θέλουμε να επιτύχουμε καλύτερη εμπειρία πελάτη και όχι ενόχληση).
  • Διάστημα μεταξύ εκτελέσεων: Επιλέγετε το όριο αποστολής των μηνυμάτων. Π.χ Από την ώρα έναρξης αποστολής και ανά κάθε μισή ώρα να στέλνει ομαδοποιημένα μηνύματα.
  • Αριθμούς Ραντεβού ανά εκτέλεση: Επιλέγετε και τον αριθμό ραντεβού που θα στέλνει, ανά εκτέλεση. Για παράδειγμα, να στέλνονται ενημερώσεις ανά 50 ραντεβού.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Τα μηνύματα αυτά θα αποσταλούν αφού έχετε επιλέξει με ποιον τρόπο θα επικοινωνείτε με τον εκάστοτε πελάτη. Για να λάβει αυτόματη ενημέρωση κάποιος πελάτης, θα πρέπει να έχει επιλεγεί στην καρτέλα του μία από τις επιλογές «Ενημέρωση με Email» ή «Ενημέρωση με SMS».

Ενεργοποιήστε τις online κρατήσεις

Το ψηφιακό μέλλον είναι τώρα δίπλα σου μέσω του Magenda. Δώστε στους πελάτες σας την ευκαιρία να κλείνουν online τα ραντεβού τους, βελτιστοποιώντας την εξυπηρέτησή τους αλλά και την εμπειρία τους με σας.

Μέσω των πανίσχυρων widgets του Magenda δεχτείτε κρατήσεις μέσω του ιστότοπού σας ,  του Facebook και οποιασδήποτε πλατφόρμας διαφήμισης.

  1. Κατευθυνθείτε στο κεντρικό μενού πλοήγησης και κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις>Online Κρατήσεις
  2. Πατήστε κλικ στην επιλογή «Ενεργοποίηση Online Κρατήσεων από Widgets» και είστε σχεδόν έτοιμοι να δεχτείτε κρατήσεις μέσω διαδικτύου.
  3. Επιλέξτε τις επιλογές που διατίθενται για τις διαδικτυακές κρατήσεις όπως:
  • Οι Νέες Online Κρατήσεις να Επιβεβαιώνονται αυτόματα
  • Ενεργοποίηση Ειδοποιήσεων για Επιβεβαιωμένες Κρατήσεις
  1. Κάντε κλικ στο κουμπί «Αποθήκευση Αλλαγών»

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όταν γίνετε η δημιουργία των υπηρεσιών στο μενού εισαγωγής στοιχείων έχουμε μία σημαντική ρύθμιση που δίνει την δυνατότητα επιλογής των υπηρεσιών που θέλουμε στην διαδικτυακή μας παρουσία.

Κατευθυνθείτε στο κεντρικό μενού πλοήγησης και κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις>Υπηρεσίες>Επεξεργασία υπηρεσίας . Επιλέγετε  να είναι διαθέσιμη η υπηρεσία για online κρατήσεις και ήσαστε έτοιμοι για κρατήσεις μέσω διαδικτύου.

 

 


Πίσω στα άρθρα