Διαχείριση ραντεβού για διαγνωστικά κέντρα

Οι ασθενείς μπορούν να κανονίσουν το ραντεβού τους εύκολα και γρήγορα με το πάτημα ενός κουμπιού με βάση την δική τους διαθεσιμότητα αλλά και την δική σας.

Με το Magenda ο υπάλληλος υποδοχής μπορεί να εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο που χάνεται στο τηλέφωνο καθώς η εφαρμογή θα κάνει τα πάντα για σας. Απλά ρυθμίστε τις ώρες διαθεσιμότητάς σας και επιτρέψτε στους ασθενείς σας να κλείνουν ραντεβού μέσω των υπολογιστών και των έξυπνων κινητών συσκευών τους 24/7. Το Magenda διαθέτει ρυθμίσεις που επιτρέπουν να προσαρμόσετε εύκολα τις ώρες λειτουργίας του κέντρου διάγνωσης, να ρυθμίσετε τους χρόνους διακοπής και τις ημέρες εκτός λειτουργίας. Το Magenda ταιριάζει απόλυτα για κέντρα διάγνωσης  και τα οδηγεί στο ψηφιακό μέλλον καθώς δίνει την δυνατότητα να δεχτούν ραντεβού χωρίς να χρειαστεί να κατευθύνουν τους ασθενείς τους σε επαγγελματικούς καταλόγους.

καρτέλα ασθενή

Κρατείστε σημειώσεις για κάθε ασθενή στην καρτέλα ασθενή.

Είναι σημαντικό για τον κέντρο να γνωρίζει το ιστορικό του ασθενή όπως για παράδειγμα αλλεργία σε κάποιο φάρμακο κ.α. ώστε να διαχειριστεί τα περιστατικά έχοντας γρήγορα και εύκολα όλες τις αναγκαίες πληροφορίες.


προσαρμοσμένες υπενθυμίσεις

Δημιουργήστε προσαρμοσμένες υπενθυμίσεις για γιατρούς και ασθενείς.

Στόχος του εργαλείου αυτού είναι η συνεχής διατήρηση επαφής με τους ασθενείς σας, καθώς μπορείτε να τους στείλετε μία ποικιλία ειδοποιήσεων όταν κάνουν κράτηση ή ακυρώνουν ή προχωρείτε σε αλλαγές της κράτησής τους. Επίσης, Το Magenda θα στέλνει για σας αυτοματοποιημένα μηνύματα υπενθύμισης πριν το ραντεβού κάτι που θα μειώσει αρκετά τις περιπτώσεις των ραντεβού που δεν εμφανίζονται.

 


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
 
 

Ολοι μπορουν να επωφεληθουν

απο τo Magenda


Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Δέσμευση, Δωρεάν για Πάντα!