Δημιουργία Ραντεβού

Η δημιουργία ραντεβού αποτελεί την καρδιά της επιχείρησης στο Magenda .

Πώς να δημιουργήσετε ένα ραντεβού

Σε αυτόν τον οδηγό θα σας δείξουμε την απλότητα και την ταχύτητα δημιουργίας νέων ραντεβού στο ημερολόγιο. Θα καλύψουμε πώς να:

  1. Εισάγετε ένα νέο ραντεβού στο ημερολόγιο.
  2. Εισάγετε έναν πελάτη στο ραντεβού.
  3. Εισάγετε υπηρεσίες στο ραντεβού.
  4. Προσθέσετε σημειώσεις στο ραντεβού.

 

1. Εισάγετε ένα νέο ραντεβού στο ημερολόγιο

Απλά κάντε κλικ σε μια ελεύθερη θέση στο ημερολόγιο για να ανοίξετε το παράθυρο Νέο ραντεβού

MAGENDA - Προσθήκη Ραντεβού στο Ημερολόγιο

Εικ.1 – Προσθήκη νέου ραντεβού στο Ημερολόγιο.

2. Εισάγετε έναν πελάτη στο ραντεβού

Έχετε την επιλογή να αναζητήσετε έναν υπάρχοντα πελάτη ή να δημιουργήσετε ένα νέο όταν προσθέτετε ένα νέο ραντεβού. Αν δεν προσθέσετε πελάτη σε ραντεβού, αυτόματα θα επισημαίνεται ως “Περαστικός Πελάτης”.

  1. Για να αναζητήσετε έναν υπάρχοντα πελάτη, ξεκινήστε να πληκτρολογείτε ένα όνομα, επώνυμο ή αριθμό κινητού στη γραμμή αναζήτησης στην επάνω δεξιά γωνία. Θα εμφανιστούν μερικές πιθανές αντιστοιχίσεις.
  2. Αν θέλετε να προσθέσετε έναν νέο πελάτη, κάντε κλικ στην επιλογή + Προσθήκη πελάτη κάτω από τη γραμμή αναζήτησης και συμπληρώστε τα στοιχεία στα πεδία που παρέχονται. Απαιτείται το όνομα, το email και το φύλο. Σημαντικό: είναι στην καρτέλα πελάτη να επιλέξετε της επιλογές του τρόπου ενημέρωσης του πελάτη με email ή με SMS.
  3. Για να αλλάξετε/καταργήσετε έναν πελάτη από το ραντεβού, κάντε κλικ στο εικονίδιο Αλλαγή Πελάτη δίπλα στο όνομα του πελάτη.

Εικ.2 – Επιλογή πελάτη
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Σας συνιστούμε να είναι κεφαλαίο το πρώτο γράμμα του ονόματος των πελατών σας για να βεβαιωθείτε ότι αντικατοπτρίζεται η ευγένεια και σημαντικότητα τους στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα SMS. Όσο πιο προσεγμένα είναι τα δεδομένα των πελατών σας, τόσο πιο αποτελεσματικές θα είναι οι προωθητικές ενέργειες και οι αυτόματες ειδοποιήσεις.

3. Εισάγετε υπηρεσίες στο ραντεβού

Τώρα που έχετε προσθέσει τον πελάτη στο ραντεβού, ήρθε η ώρα να προσθέσετε μία από τις υπηρεσίες σας από το μενού υπηρεσιών.

Μπορείτε να προσθέσετε όσες υπηρεσίες χρειάζεστε για το ραντεβού και μπορεί να αναθέσετε υπηρεσίες σε διαφορετικά μέλη του προσωπικού.

  1. Κάντε κλικ στην πρώτη επιλογή κάτω από το παράθυρο Υπηρεσίες και επιλέξτε την από την λίστα επιλογής την υπηρεσία. Η διάρκεια θα συμπληρωθεί αυτόματα, βέβαια έχετε πάντα την δυνατότητα να μεταβάλετε την διάρκεια την υπηρεσίας για το συγκεκριμένο ραντεβού.
  2. Επιλέξτε τον υπάλληλο που θα εκτελέσει την υπηρεσία.
  3. Επιλέξτε την ώρα του ραντεβού.
  4. Για να προσθέσετε μια άλλη υπηρεσία, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη Υπηρεσίας κάτω από την ήδη επιλεγμένη υπηρεσία. Μπορείτε να προσθέσετε όσες απαιτούνται ή επιθυμείτε.
  5. Κάντε κλικ το κουμπί Αποθήκευση Αλλαγών ώστε να δημιουργηθεί η κράτηση.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Όταν ένας πελάτης έχει πολλές υπηρεσίες σε μία συνάντηση, θα λάβει μόνο ένα μήνυμα επιβεβαίωσης, μία υπενθύμιση και ένα τιμολόγιο. Η ώρα έναρξης της ειδοποίησης υπενθύμισης θα βασίζεται στο αρχικό ραντεβού. Σημαντικό είναι να επιλέξετε στα αριστερά της καρτέλας την επιλογή Αποστολή Υπενθυμίσεων

Εικ.3 – Επιλογή Υπηρεσίας

4. Προσθέσετε σημειώσεις στο ραντεβού

Οι σημειώσεις ραντεβού είναι εξατομικευμένες για το κάθε ραντεβού και προστίθενται απευθείας στην ίδια την κράτηση. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη σημαντικών πληροφοριών, όπως ειδικών αιτημάτων, προόδου ή άλλων σημαντικών σημειώσεων για εκείνη την ημέρα.

  1. Κατά την επεξεργασία ή τη δημιουργία ραντεβού, κάντε κλικ στο παράθυρο “Σημειώσεις συνάντησης” για να προσθέσετε τις σημειώσεις σας. Εάν ο πελάτης κάνει κράτηση online, οι σημειώσεις κράτησής του θα εμφανιστούν και εδώ.
  2. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση Αλλαγών όταν είστε έτοιμοι να προσθέσετε αυτό στο ημερολόγιο.

Οι σημειώσεις ραντεβού θα εμφανίζονται παράλληλα με το Ιστορικό Συνάντησης πελατών στην κάρτα πελάτη κάτω από το μενού Πελάτες.

 

Εικ.4 – Extra πληροφορίες που αφορούν το ραντεβού


Πίσω στα άρθρα